مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:152023-11-27سياسي

گفت وگوی تفصیلی| همت بلند بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی


مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در فعالیت های جهادی و داوطلبانه، مهم ترین اقدامات و برنامه های این نهاد برای محرومیت زدایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هفته بسیج، بهانه خوبی برای ارتباط با گروه های مختلف بسیج و شنیدن مهم ترین اقدامات، دستاوردها و نیازهای آن هاست.

به همین بهانه با دعوت از سرهنگ پاسدار محمد روحانی، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی به دفتر خبرگزاری فارس در مشهد، گزارشی از عملکرد یک ساله این گروه داوطلبانه و جهادی شنیدیم.

این گفت و گو را در ادامه بخوانید.

  آماری از فعالیت گروه های جهادی در یک سال گذشته وجود دارد؟ بسیج سازندگی با گروه های جهادی در سراسر استان در گروه ها و موضوعات مختلفی مشغول فعالیت هستند.

در سامانه اطلس جهادی 5 هزار و 800گروه جهادی از سراسر استان ما برای حضور در فعالیت های جهادی اعلام آمادگی کرده اند و طی یک سال گذشته 2 هزار و 700 گروه جهادی با حضور در مناطق مختلف روستاها، شهرهای کم برخوردار و حاشیه شهرها مشکلات مختلفی را رفع کرده اند.

بیشترین اقدامات گروه های جهادی در چه حوزه هایی بوده است؟   طبق روال گذشته بیشترین خدمات گروه های جهادی در دسته خدمات عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| همت بلند بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی

گفت وگوی تفصیلی| همت بلند بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی